Firma sprzątająca. Jak zdobyć klientów?



Założenie firmy sprzątającej to początek, nie prowadzący jeszcze do wysokich zarobków, które dzięki prowadzeniu takiej firmy można uzyskać. Aby tak się stało, firma sprzątająca musi posiadać klientów, którzy będą zainteresowani jej usługami. Jak wypromować firmę i zdobyć klientów zainteresowanych usługami sprzątania?

Bez względu na to czy chodzi o firmę, której główną branżą jest pranie dywanów, czy firmę oferującą o wiele więcej usług sprzątania, najważniejszą rzeczą prowadzącą do wypromowania firmy i zdobycia klientów jest reklama. Nie może to być jednak dowolna reklama. A więc jaka? Aby odpowiedzieć sobie na to pytanie, warto spojrzeć na temat z punktu widzenia klienta, który szuka takiej firmy.
Klient nie będzie analizował reklam telewizyjnych, nie będzie również szukał reklam w prasie. Jeśli interesuje go firma oferująca sprzątanie, użyje wyszukiwarki internetowej lub zwróci uwagę na ulotki takich firm. Wiedząc o tym, łatwo sobie odpowiedzieć, jakiego rodzaju reklama jest najważniejsza. Dobra strona internetowa wypozycjonowana na określone słowa kluczowe oraz ulotki roznoszone w rejonie działania firmy. Oczywiście takie działania reklamowa są skuteczne, pod warunkiem, że są powtarzane. Ulotki powinny być roznoszone regularnie, strona internetowa zaś pozycjonowana tak, by klient wpisujący w wyszukiwarce hasło sprzątanie i nazwę miasta, w pierwszych wynikach wyszukiwania zauważył właśnie naszą stronę. 

Działając regularnie, odpowiednio reklamując firmę, szybko uda nam się znaleźć wielu klientów zainteresowanych jej usługami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz